maandag 14 oktober 2019

Spiegel..!




Ik vang ze bijna nooit maar de spiegel heeft in de karpermedia een streepje voor de laatste jaren. Prestige is een te groot woord, maar de vis krijgt wel veel aandacht. Het is natuurlijk ook een interessante ontwikkeling, het uitzetten en terugmelden. Ik draag het een warm hart toe en ineens kon ik zowaar ook een keer meedoen. Dankzij Klavertje. Een prachtig exemplaar, acht jaar geleden uitgezet niet ver hier vandaan en één van de zeer weinigen uit haar lichting die ooit terug gezien zijn. Dankzij de snelle en enthousiaste reacties van Joris en Andres kreeg ik meteen haar opmerkelijke verhaal. En toen wist ik het ineens weer.. Ik had haar al eerder gezien, zij het niet in levende lijve:
http://linkerflanken.blogspot.com/2016/08/de-zaak-klavertje.html?m=0 En Andres bleef aantrekkelijk voor Klavertje, want ook vorig najaar drong ze zich weer aan hem op. Haar leeftijd maakte dat ze met 24 pond inmiddels wat corpulenter was geworden en waarschijnlijk had ze na de zoveelste ontmoeting met Andres toch het gevoel dat hij een beetje op haar uitgekeken was. Ze ging aan de lijn doen en op zoek naar een nieuwe blind date. Ik was dus de gelukkige en vond de kennismaking met deze naar 22 pond afgeslankte fraai geproportioneerde dame behoorlijk geslaagd moet ik zeggen...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten