zondag 16 maart 2014

Maat van Formaat

Voor mijn vismaat Ivar begon het seizoen wel heel speciaal, met bijgaande fantastische spiegel van over de 20 pond. De beschubbing en de vorm  van de vis zijn zeer spectaculair, en dergelijke vissen zijn tamelijk schaars in dit water. Als je met Ivar gaat vissen dan valt er nog wel eens wat te fotograferen, dus tijdens onze gezamenlijke sessies ben ik dan ook meestal degene die de camera mag bedienen.......De 30+ schub werd 2 jaar geleden op de zelfde plek gescoord, en ik mocht hem afgelopen seizoen, onder andere, vereeuwigen met de wonderschone spiegel rechts onder.  Met een prachtige oranje gloed een echt volmaakte vis...

Ik hoop van harte dat er nog veel vangsten van dit kaliber bij gaan komen Ivar.. !

6 opmerkingen:

  1. Ja voor zulke volschubspiegels wil ik ook wel een plekje vrij maken op de camera wat een unieke mooie vis zeg.

    Groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zo zie je ze in den Nederlanden inderdaad maar weinig. Apart beest, congratz.

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Fer....
    Ja die Ivar kan er wat van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig exemplaar uit een bijzonder mooi gebied. Erg fijn om te zien dat het goed gaat met deze vis.
    In 2011 mocht ik 'm ook een keer vangen: http://www.ewoutsmeerdijk.nl/?page_id=1362.
    Leuke weblog trouwens!
    Groet,
    Ewout Smeerdijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Ewout....

    Het mooiste van alles is: Ivar ving 'm vandaag weer!

    Een erg indrukwekkende site heb je trouwens, complimenten voor de prachtige fotografie..

    Groet,

    Rombout

    BeantwoordenVerwijderen