zondag 11 juni 2017

Schuin....

Deze beresterke schub verdiende een betere foto........ Maar op deze plek in de oude tocht is de kant zo steil, en de werkruimte zodanig minimaal, dat ik weinig kon uitrichten. Ik kon de vis met de nodige moeite in het net voor me op het zeer schuine talud plaatsen, om deze daarna tegen m'n been aan te laten glijden om toen snel een plaatje te kunnen schieten........ Hij gaf 
me al handen vol werk voor hij in het net zat: 
Hij bleef maar heen en weer scheuren en
liet zich niet naar de kant toe halen,
waarbij ik zelf nauwelijks ruimte 
had en flink moest balanceren
om op de kant te blijven..
Het blijft spannend
hier, langs de 
tocht...

4 opmerkingen:

  1. Hachelijke momenten zijn het leukste. Pure beleving man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten Andres..Zo blijft het een uitdaging..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, soms zijn er stekken die giga naar vissen ruiken, eigenlijk stinken. Maar als je dan beet hebt, weet je al dat je een probleem hebt. En toch kunnen we het niet laten. Beste vis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Fer...
    Dit was dan ook zeker niet het laatste bezoek.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen